Kadis07 ben iki dozunu da yaptırdım ilkini 19. haftamda 2. 23. haftamda yaptırdım ilk gün biraz ağrı ve uyuşukluk oluyor çok zorlamamaya dikkat edersen fazla ağrında olmuyor ben aşı yaptırdığım gün pek oynatmamaya çalıştım kolumu o yüzden gün içerisinde çok ağrımadı yatarken biraz zor oluyor kolunun üstüne yatmamaya çalış ertesi gün bişey kalmıyor zaten