Kızlar Progestan kullanıyorum düzenli sirkeyle taharet ve baticon uyguluyorum akıntı koku kaşıntı sıfır ama aynada vajinanın girişinde dış kısımda kızarıklık olduğunu gördüm neden acaba mantar olsa koku kaşıntı akıntı vs olmaz mı ve daha geçen hafta bakıldı temizdi