cocuklarimm olabilir ama hiç endişe etme bende sürekli kilo alsın diye uğraşıyordum doktorum bebeğinde seninde almamanizin faydasını göreceksin dedi gerçekten şuan görüyorum nefes alamıyorum kaburgalarim batıyor uzun süre oturamıyorum kilo alsaydım veya bebek alsaydı iyice yasayacktim bu durumu iyiki dikkat etmişim diyorum şuan gebelikten bu yana ben 1 kilo aldım normal doğum da istiyorum o yüzden böyle devam edecem sende kafana takma doktor bisey olsa söylerdi sana geride değil sonuçta haftasiyla uyumlu çok ileri de olması de iyi değil