annesi53 Kızlar merhaba sezeryan olalı 3 ay olcak neredeyse karnıma ağrı vuruyor gün içerisinde çok sık değil ara ara acaba rahimden mi kaynaklı karnım ağrısı 1 aydır mevcut sezeryan olanlar yazabilirmi acaba birde karnımdan çok ses geliyor