Zbdy_27 kilomla ilgili konuştuğunda ister istemez moralim bozuluyor ben de kilolu hamile kalmak istemezdim ama oldu yani yapacak bişey yok ayrıca genetik rahatsızlıklar kiloyla alakalı değil şeker tansiyon vs olsa evet kilomla alakalı ama o kadar dikkat ediyorum ki anlatamam yani onceden bu kadar dikkat ettiğim bı dönem hiç olmadı yarin 13.hafta olacak ve çok şükür kilo almadım doktorum 28.haftaya kadar kilo alma dedi inşallah almam alırsam da bebeğim sağlıklı olsun inşallah 🙏
Siz de üzülmeyin kendinizi kötü hissederseniz doktor değiştirin ben öyle yapacağım