Merhaba iyi akşamlar kızlar sorum şu bugün kontrolüm vardı devlet hastanesinde idrar tahlili istediler 22 haftalık hamileyim idrar enfeksiyonundan şüphelendi doktor hemen ver öğlene çıksın dedi birinci sorum kanda idrar enfeksiyonu çıkar mi 2. İse klasik devlet hastanesi tuvaletlerini bilirsiniz pis kokulu toplu alan yeri sonuç olarak ben yapamadım tabiki ama denedim benim başka yerde yapamama gibi bir sorunum var o tuvaletten bebeğe mikrop geçer mi aşırı içim sıkıldı şuan morelim bozuk nolur akıl verin yarın vericem idrarımı sağlık ocağında