Öyle bir milletiz ki dizi izlemeyi de bilmiyoruz ders çıkaracak noktayı da..Koskoca dizide gidip pavyon kısmını örnek alıp, ozendirmeye çalışıyorlar. Sırf bu yüzden nefret ettirdiler. Pavyon kısmı dizinin ana konusunun önüne geçti. Beni diziden ziyade bu kısmı rahatsız etti..Nedense sıkıcı geldi çok yavaş ilerliyor bidaha izlicegimi sanmıyorum