Gulsumhayal. Ben tuba nadide yilmaza gittim. Suan bi arkadasimda ona gidiyor. Cok memnun kaldim ilgisinden alakasindan. Dogumumuda kendisi yapti. Doğum oncesi ve sonrasi ilgisi cok iyiydi. Telefon numarasinida vermisti. Acil bişey olunca herzaman mesaj atabilirsin dedi. Doğumdan sonra bile mesaj attım.