Hic bir şeyden sakınmadım hamileligimde canımın istediği herşeyi yedim içtim 😃😃 abartmamak şartı ile cok şükür hic bir sıkıntımız yok o yüzden cok kasmayın derim sakinan göze çöp batar rahat geçirin hamilelignizi mayonez abartmadan yenebilr zaten anne karninda bebege ulaşana kadar kordon bebege yaramayan herşeyi süzüyor bunu da anne dışkı ile atıyor hamilelik hastalik sureci değil soncta