Kızlar adete 6 gün kala 37 çıktı 5 gün sonra tekrar kan verdim 187 geldi. 2 katı kadar hatta biraz daha fazla artmış. Ama bazıların değerlerine baktım birden çok fazla artış olmuş. Benim daha adet günüm gelmedi o yüzden kaynaklı olabilir mi? Mesela az önce birisi 40 çıkmış 2 gün sonra 250 benim böyle olmayınca moralim bozuldu biraz acaba normal sağlıklı gebelik olmayabilir mi