Merhaba. 17 haftalık ikizlere hamileyim. Ama kalp atışı dururmu bişey olurmu diye çok merak ediyorum. Hiç bir belirtim yok ağrı bulantı kanama hiç bişeyim yok. Hiç bişey olmaması be daha da korkutuyor. Sadece doktora gittikçe bi kaç gün rahat geçiriyorum.