Gizem63_ Merhaba güzel Anneler❤️ Umarim hepiniz iyisinizdir ? Mucize gibi Spiral ragmen hamile oldugumu ögrendim. 3 gebeligim Oglum 5 kizim 2 yasinda.. sizce zorlanirmiyim? Aradaki yas farki Nasil ? Bu arada aramizda Spiral ile Hamile kalan var mi? Cikartip cikartmama konusunda kararsizim. Birde hanimlar göbegim sizce de cok cikmamis mi5+6 haftaya göre? Hepinize kucak dolusu sevgiler 
Yazmelegi_ Gizem63_ @Nergiz7 ay bugün post acmistin spiral ile hamile kalan varmi diye bak görmusken etiket yapayım dedim
amayinedeiyiilerledim Gizem63_ ya nasibini alıp geliyor🥹🥰 Allah kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼 ilk haftalarda gaz vs olabilir. Birde ilk gebelik sonrası olanlarda göbek daha erken belirginleşebilir. Kilonuz da yok zaten☺️