Lsltnlina canım belki senin durum farklı olabilir ama bende 35.haftadan beri adet ağrısı gibi kasıklarımdan belime vuran ağrılar çekiyorum ve bebeğim çok fazla kasılmaya başladı 37+5 günlük olduk aynı şeyler hala devam ediyor her uyandığımda altımı kontrol ediyorum doktorum mormal olduğunu yalancı sancılar olduğunu söyledi nst dede 2 sancım çıktı herşey yolunda dedi nişan yada su gelirse ağrılarının aralığı sıklaşırsa hemen beni ara şimdilik herşey olağan dedi