Arbuk5234 Merhabalar bundan yaklaşık 5 ay önce, Eylül ayında kimyasal gebelik yaşadım. Kimyasal gebelik geçirdikten ne kadar zaman sonra tekrar hamile olduğunuzu öğrendiniz acaba?
Anamm Arbuk5234 ben üst üste iki kere kimsyadal gebelik geçirdim 7 8 ay sonra tekrardan gebelik geçirdim doğuma az kaldı hatta öyle söyleyim benim doktor onzaman kimyasalı tetikleyen birşey var dedi kan aldı tahliller falan derken guatırdam kaynaklı tzh değerim çok yüksekti ilaçla düşürdüler ve gebeyim
Bernadereci 2023 şubat 28 de hamile olduğumu öğrendim 1 hafta içinde kimyasal gebelik oldu ve kendiliğinden düştü 2023 eylül 21 de test yaptım tekrar hamile olduğumu öğrendim ve şuan 24 haftalık çok şükür allahım sizede nasip etsin inşallah
Arbuk5234 Bernadereci maşallah sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰 Genelde internet üzerinde okuduğum düşük sonrası hemen hamile kalanlar o yüzden kafamı kurcalamadı değil bu süreç…
Solmaz-Papatya Anamm bende 2023 temmuz ayında kimyasal gebelik geçirdim daha beklemedeyim Rabbim sağlikli hayırlı evlatlar nasip etsin isteyen herkese amin inşallah 🤲
Arbuk5234 Solmaz-Papatya amin inşallahh🤲🏻 Benim düşükten sonra kist çıktı bide tam regl olduktan sonra geçti o da düşükten sonra olabiliyormuş bu şekilde zararsız kistler… Daha yeni düzene girdi aslında regl benim, birde eşim görevde falandı ilk denemeydi bu ay aslında ama olmadı🙏🏻
Mymommm Arbuk5234 bende geçen yıl mart ayınsa kimyasal geçirdim temmuz ayında hamile kaldım suan 27 haftalık olduk rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻
Solmaz-Papatya Arbuk5234 benimde çikolata kistim var zaten rahimimde de sıkıntı vardı rahim için bir ay önce histeroskobi geçirdim düzelttim çikolata kistim için laparoskopi ameliyatı oldum hep ürüyor zaten çikolata kisti sol tüpümü şişirmiş diğer tarafada zarar vermesin diye kapattirdim tek tüple hamilelik bekliyorum ama bu sorunlara rağmen gebelik oluşmuştu kimyasal oldu bakalım şimdi rahmim düzeldi bu ay tutunur mu bilmiyorum Rabbime emanet ettik kendimizi🤲
Arbuk5234 Solmaz-Papatya rabbim herşeyi gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻 Tez zamanda mutlu haberler almanız dileğiyle 🥰
Solmaz-Papatya Arbuk5234 Rabbim herkesin gönlüne göre versin inşaallah isteyen herkesin kucagıni sağlıklı Salih evlatlarla doldursun🤲
Bbk88 Babyy_ kimyasal gebe kalabildiginizi gosterir demişti doktorum ben de eylülde gecirdim bekliyorum