hiraninannesi557 Merhaba hanımlar bugün regl olmam gerekiyordu henüz olmadım 4-5 gündür sanki regl olmuşum gibi kasık ağrısı var bir de şeffaf akıntı var goguslerde hassasiyet de mevcut. Gebelik belirtisi midir?
Gamze_dn hiraninannesi557 adetin gecikmedigi surece bisey anlaman biraz zor kuzum hamilelikle adet belirtisi ayni ama bir hafta 5 gun gecikince test yap yada kan verme imkaninvarsa kan ver