Senbibak daha önce 5 arkadaşım imperial de Doğum yaptı ve hiç biri memnun kalmadı yeni doğan yoğun bakım ünitesi yok Küvez bulup getirdiler içine koyacak yatağımız yok siz bi yastık bulup koyun dediler. Öbür arkadaşım kadın Doğum katı dolu olduğu için beyin cerrahi katında yatış verildi keza ben kırhab bey çok iyi doktor dediler ona gittim geldim sürekli en son saçma sapan teşhis koydu . Gideceksiniz ya medicale ya da benim gibi normal Kanuni numune devlet hastanesine gidiyorum orada Doğum yapan arkadaşlarım çok daha memnun kaldılar ve doktor gerçekten ilgileniyor bütün tedavilerini tahlillerini yapıyor. Hastane seçerken en önemli şey bence ne olur ne olmaz diye yeni doğan yoğun bakım ünitesi ve KüveZ