Benim de öyle. Burnu hırıltılı doktor akciğerlerini dinledi bir şey yok burnu tıkalı temizleyin, nefes alıp vermesi hızlı olmadığı sürece bir şey yok gibi bi cümle kurmuştu. Ben de saydım uyurken 60 filan çıkıyor ama hızlı hızlı alıp veriyor. Diğer bebeğim daha yavaş