Arkadaşlar iyi akşamlar 💞 12+3 gündeyiz bugün kontrole gittik ve doktor kız olma ihtimali yüksek dedi. Ben evlenmeden önce de hep diyordum kızım olursa Asya koyarım ama şimdi sadece Asya koymak istemiyorum. Şöyleeee farklı ve dini anlamı olan Asya isminin yanına yakışacak isim önerir misiniz 🙏🏻💞