Haticeeee27 Taze anneler yada doğum yapacak olanlar doğum korkum var bu ara nasıl aştınız Mart’ta doğum yapacam
Derinnmom Haticeeee27 37.haftaya girdim korku heyacan lohusalık psikolojisi bebeğin sorumluluğu ayy bilmiyorum zaman geçtikçe daha da korkmaya başladım. Bazen de herşeye gücüm yetecekmiş gibi hissediyorum bilmiyorum Allah yardımcımız olsun 🩵
1palyaco Haticeeee27 bende de var o korku doğumum yaza geliyor ilk doğumum olacak inşallah . Yani stres korku şimdiden başladı inşallah kolay doğum yapıp sağlıkla zamanında kucağımıza alırız bebeklerimizi 🌸
Esrackc Haticeeee27 ben de mayısta ilk doğumum yapacağım inşallah. Ama hiç korkmuyorum şöyle düşünün Allah bu özelliği bize vermişse yapabiliriz. Ve çevrenizde de illaki vardır bu bile yaptıysa ben de yaparım dediğiniz birileri 😂 Sonuçta bu bir şekilde olacak ya normal ya sezeryan o anı düşünüp huzursuzlanmak yerine olup bitecek şeklinde bakın.
BetulMom Derinnmom 37+3 çok korkuyorum.erken doğum için olan ilaçlarımı kesti hemen sancım çıktı.açıklık yok ama rahatsızlık hissi var,hurma ye dedi ama doğumu hızlandırıcam diye yemek istemiyorum korkuyorum
merve_bulut Canımlar hiiç korkmayın annelik o kadar güzel bi his ki bebişlerinizi kucağınıza aldığınızda ne doğum acısı kalıyo birden olgunlaşıyorsunuz 💕 annelik içinize işliyo onu büyümek o kadar güzel ki düşünsenize içinizde büyüyen bi canı yanınızda büyütüyorsunuz ♥️
nesemsi BetulMom yaaa ne kullaniyordunuz ? Kan sulandiricilar mı? Korkmayın Rabbim büyük yardım edecektir . Bende panik atak var , bende korkarım ama hepimiz birbirimize destek verelim inşallah, korkularımızı yenelim 🥰
Atayyy Yarın sabah sezeryanım var çok korkuyorum , ilk doğumum normaldi , bu zorunlu sezaryen olacak anestezi ayrı korkutuyor ağrısı ayrı 2. Çocuk ayrı inanılmaz stresliyim
aysegullozdm Haticeeee27 sakin ol canım hepimiz korkuyoruz ama faydası yokk bebislerimiz sağ salim kucağımiza gelince hepsi geçecek 🥰Biz bekliyoruz her an gelebilir normal doğum olacak sen bir de beni düşün 🥹🥹🥹
Duygu8178 Haticeeee27 benimde Allah nasip ederse doğumum Mart’ta sağlıkla kucağımıza alalım inşallah. Her gece doğum yapıyorum rüyam da valla beni de baya stres korku heyecan basıyor. Hepsini bir yaşıyorum 🙄🤰
__anne__ Haticeeee27 benim ikinci doğumum olacak Şubat ortasi sonu gibi. İlkinde aslan gibiydi yaparız ya dogururuz ya sanki ne var diye geziniyordum. Çok şükür normal de dogurmustum. Şimdi sancı ne demek doğum ne demek bildiğim için aslan kediye dönüştü 😅. Kendimi arada sancı odasında falan hayal ediyorum gözümün önünden geçiyor sonra sadece doğumun olduğu ve rahatladigim anı düşünüyorum. Nasıl olsa geçecek bitecek diye teselli ediyorum. İnşallah bir avazda dogururuz hepimiz❤️
Eddaa57 İlk doğum olucak benimde 36+2 ve normal doğum özellikle çok korkutuyo beni herşey de o yönde ilerliyor yani ben pek asamiyorum bu korkuyu nasıl olucak bilmiyorum Allah yardımcımız olsun 🌸
AyFa1608 Haticeeee27 korkma akışına bırak herşey olması gerektiği gibi ilerliyor. Bende korkuyordum. Şu an 9.5 aylık meleğim. 🤗
_Hulya7106 Haticeeee27 30. Haftadayız normal istiyorum basıma ne gelecek bişmedım için çok korkuyorum dayanılmaz bişey mi acaba bu dogum ya