35+6 da 3100gram.Bebek alacağı kadarını alıyor bence.Ne kadar yerseniz yiyin.Ben kızımda dünyayı yedim nerdeyse 39da 3250 doğdu.Şimdi oğluma hamileyim 36+6gittim 3300küsür çıktı ve sadece günde 2ana 1ara öğün yapıyorum.Kuş kadar yiyorum neredeyse ama yine de alıyor kilo