Kızlar selam
27 haftadayım. Üç dört gündür aniden tansiyonum çıkmış gibi hissettim. Ama gün içinde sürekli. Bunun stresi de etkilemiş olacak ki sürekli tansiyon ölçtüm ve hep dengesiz çıktı. En yüksek 14.8 gördüm acile gittik dün. Doktor bebeğe baktı iyi dedi. Kan idrar istedi gayet iyi çıktı kardiyoloji görsün dedi. Bugün kardiyolojiye gittim kalpte sorun yok dedi 13.7 ölçtü tansiyon biraz yüksek dedi holter takalım gerekirse ilaç başlayalım dedi. Holtere randevu aldım tabii benim modum düştü. Az önce eve geldik tansiyonum 11.6 ölçtüm. Ama stresi beni bitirdi. Bu süreç de aşağı yukarı 10 günü bulacağı için bebeğe zararı olur mu stresi var bi de. Aranızda var mı bu tarz şeyler yaşayan ? Çok gerildim gerçekten