Merhaba anneler 32+4 teyim bi ara yatarken nefes almakta zorlanıyordum ağzımdan alıyordum sadece ağzımın içi kupkuru oluyordu nefesim kesilerek uyanıyordum şimdi ise normal otururken aynı şeyi yaşamaya başladım dudaklarım çatlıyor kurumaktan benimle aynı sorunu yaşayan varmı acaba