Çilekten 60*120 anne yanı beşik aldık. Kendi uyku seti vardı ama o an almadım çünkü uyku setinin iki tane baş bir tane yan korumalığı vardı bir yanı korumalıksız kalıyor yanı parmaklık şeklinde. Ayrıca korumalık almayı düşündüm dört tarafını da kapatan ama beğendiğim bir şey bulamıyorum tam olarak. Deneyimli anneler nasıl tercih etmeliyim bir tarafı açık olsa bir sorun olur mu beşiğin kendi uyku setini alayım mı yani yoksa dört tarafı da kapatan bir korumalık mı araştırayım