Kızlar bugün Nst ye bağlandım hareketsiz bebek dediler bi daha gönderdiler bi daha aynı ultrasonla baktı asistan doktor sonra doktora götürdü arkada acile gönderdiler seruma biraz korktum ve açıklama falan da yapmadılar hareketsiz dediler sadece şimdi tedirginim biraz acilde ki doktorda serumdan sonra iyi dedi gönderdi napmam lazım tekrar bi gitsem mi sizce