tatlibebegim_ Ne güzel canım ne mutlu sana 😍 Rabbim bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşaAllah benimkide bu sefer tutar hayırlısı artık gerçi kanama olunca pek olumlu olcanı düşünmüyorum ama Rabbim ol derse oluverir belki 🤲🏻❤️❤️ beklemekten başka çarem yok 😥😥