Kızlar ben geçen ay femara kullandım ymumrtam güzel gelişmişti 2 taNe ama bazı sebeblerden dolayı o ayı değerlendiremedik boşa gitti yani merak ediyorum Bi kaç kişinin yorumunda görmüştüm bu hormon ilacı öbür aya da etki ediyor diye. Okumuştum doğruluk payı varmı acaba bilgisi olan varmı bu ay kullanmadım bişey doktora da gitmedim öbür ay falan giderim diye.