Pamuk glcn966 Ben mecburiyetten 3 litre net içiyorum bebeğimin sağlığı için.Cunku vücut sistemi su ile calisiyor.
Ayden6 Ben normalde su içmeyi seviyorum ama onun haricinde yüreğim yanıyormuş gibi oluyor özellikle gece kalkıp kana kana içiyorum sürekli ağzım kuruyor sanki yani sevmesem de içerdim büyük ihtimalle:)
miavega Ya ben hamile değilken de çok az içerdim. Asla su ihtiyacı hissetmiyorum. Şu anda içmeye çalışıyorum, şişeyi yanıma alıyorum. Akşam bi bakıyorum şişe hala yarı dolu yatıyor yanımda 🙈