Yldz0121 Merhaba anneler daha 25 haftalık hamileyim isim için daha erken ama olsun bir türlü karar veremiyoruz sizin önerilerini zi bekliyoruz😘
Aysktr Yldz0121 biz cinsiyet belli olmadan netleştirmiştik 😂 Noyan önerebilirim ♥️ Oğlum olsaydı Noyan olcaktı da 😄
Elif93 Yldz0121 poyraz Göktuğ Egemen Ben en çok egemen olmasını istemiştim ama ortam karar alp arslan ı sectik
Omerbetul Doruk asaf nasil sizce... dusune dusune araya araya bu isme karar verdim gibi.sizce nasil uyumlu mu
Yldz0121 Omerbetul güzel bence zaten Asaf ismini hangi ismin arkasına koyarsanız uyuyor Bu yıl dikkat ettim de çoğunlukla Asaf isimlerin sonuna katılıyor. 😃