Zeynaskkk Allah yaşatmasın, ben şu an dış gebeligim, yükselişim şöyleydi, 24-44 günaşırı, 5 gün ara kanamam oldu 3-4 gün surdu o gün 60 çıktı, kimyasal olabilir dendi gunasirida 90 çıktı sonra her gunasirida 220-340-640 şeklinde gitti tüpte görüldü ertesi gün 850 ile iğne yapıldı, 1 Hf dolunca baktiricam ama kanamam falan olmadı tekrar kasığımda şişlik hissediyorum umarım kötüsünü yaşamam, sizdede umarım böyle bir durum yoktur