Son adet tarihim 27 kasım yani normalde 9 haftalık hamile olmam gerekli ama 3 haftadır ulturasyonda 6 haftalık çıkıyor kalp atışını göremiyoruz.Bebek var kese var ama kalp atışı yok .Geç döllenme olabilir, düşükle sonuclana bilir belkide kalp atışı başlayada bilir diyip tüm ihtimalleri saydı.Dahada kalp atışını goremezsek kürtaj diyorlar bir hafta daha bekleyelim denildi.Ama geçen hafta 3 mm olan bebek bu hafta 6 mm yavaşta olsa büyüyor dediler kesin ve net konuşmuyorlar hamileliğimin başından beri hafif lekelenme ve hafif kasık agrilarim var benim gibi durum yaşamış olan varmı lütfen yardımcı olur musunuz ?Ağlamaktan bı hal oldum.