Adet sancısı gibi düşünün doğum sancısı olduğunu hissediyorsunuz zaten kasık ve belde şiddetli ağrı oluyo. Benim 2.hamileligim bende 36 haftadayim benim de kasiklarimda Ağrı var ama bugün doktor ona yalancı sancılar olur dedi. Arada geliyo Bi düzeni olmadığından çok önemsemiyorum 😊