555eeee67 Kizlar kimde böyle ya 16+5hafya gebeyim karnim sadece kendim hiss ediyorum gözukduyunu bebek haraket ediyo baya 14 haftasindan bu yana kimde böyle bebek içeride sklıyomu acaba
birmucize1 555eeee67 bende 16+5 henuz hareket hissetmiyorum ama karnim cikti :) erkek bebege hamileyim
Dlar Bende 16+2 haftalığım benimde pek karnım yok ama kendim hareketleri arasıra hissediyorum sen ne sıklıkla hissediyorsun
555eeee67 Dlar benim 2ci gebeliğim o yuzden baya hiss ediyorum yemek yedikden sonra uzaniyorun yana doğru falan haraket ediyo bendede erkek sende ne?cinsiyyeti bizimki yemeği baya seviyo😄😄
555eeee67 birmucize1 bende de erkek bebek söylediler canım 2ci gebeliöim kendim 43 kloyim zayfim ondanmi bilmiyom karnm çıkmiyo birinci gebelığım de böyle idi karin yox 6 aylik hamilelikde bebeğimi kayb etdim ondada karmn yokdu
Dlar 555eeee67 yaaa hayırlı olsun benimde 2. Gebeliğim ve benim bebiş de erkek 😄😄😅 bizimki ara sıra hareket halinde sıksık yapmıyor geçen hafta daha sıktı bu hafta nadirleşti şöyle net hissetsem ne güzel olurdu diyordum bende 😄
birmucize1 555eeee67 basiniz sagolsun oncelikle 😞 sagligi yerindeyse gelisimi iyiyse karni dert etme 💙 illaki cikicak :)
Dlar 555eeee67 16 Temmuz dedi doktor benim 3 gün geç döllenme ondan 16+2 yiz ve 16 temmuza denk geliyor canm benim kasıklarımda dolgunluk ve ara sıra sancı oluyor karın bölgemde de acı oluyor sordum doktora rahim büyüyor ondan dedi ama insan yinede korkuyor işte
Ebrar042 16+3 ikiz erkek bebişlere hamileyim benimde 2. Gebelik çok nadir hissediyorum 🫠 ara ara alt karnımda sızlamalar oluyor sanırım bebişlerimin alanı büyüyor 😂