Kızlar bişey sorucam uygulamaya göre 16+5 im bugün kontrolde doktorum bebeğin 1 hafta önde olduğunu ve bebeğin 17+6 haftayla uyumlu olduğunu söyledi uygulamadıki tarihi doktorun dediği haftayla değiştirip takibi öylemi yapmalıyım yoksa 16+5 ten devammı etmeliyim 😂