Kubra-00 Bu test bende pozitif çıktı. Sizce kansermiyim. Bir hekime gideceğim. Pozitif çıkması beni strese soktu
Haomwok2m Her pozitif olunca kanser cıkcak diye birsey yok doktors gitti göstermelisin bende yaptırdık negatif cıktı ama sigillerim var neyin nesi bilmiyorum sizin belirtiniz varmıydı