mrsdoruk Benim tuhafıma giden hala yaptığı hatanın söylediği şeylerin farkında olmayıp anlayış ve destek beklemesiydi. Benim kızım olmasını çok istiyorum ama erkek olacakmış gibi hissediyorum. Ama ne olursa olsun başımın üstünde yeri var. Evladımı hayal kırıklığı olarak göremem. Üzülüp strese girip onu da kendimi de böyle bi sebepten riske atamam. Benim bi atanma durumum var geçen gün olmayacağını öğrendim. Üzüldüm üzüntüden uçuk çıktı dudağımda eşim gördü korktun mu dedi Yok üzüldüm ya biraz dedim demediği laf kalmadı. Sen nasıl bu kadar sorumsuz olabilirsin. Nasıl düşünmezsin kendini de bebeğimizi de bi de üzülme diye destek vereceğimi mi düşündün dedi. Valla yaptığımdan utandım😔