36+5 deyim. Ağrılı bir Regl gibi değil de regl olunca oturduğunuz yerde hafif ama kendini hissettiren bir ağrısı olur. Size sürekli reglisin diye kendini hatırlatır ama can yakmaz. Şu anda öyle hissediyorum. Bu sancı mı oluyor acaba? Tecrübem yok ,nasıl olacak diye hala araştırıp duruyorum ama anlamıyorum.