aysenurarslan bende yaşıyorum genelde bu durumu tansiyon yüksekliğinden oluyor benimkisi ilaç kullanıyorum tansiyon için.bu aralar hava soğuk burun içi kuruluğunuz falan varsa onunla alakalı bir durumda olabilir ama ihmal etmeyin siz yinede bi doktorunuzla görüşün bu durumu.grçmiş olsun