smnbr 37 den selamlar. Bel ağrısı, göbeği sürekli aşağıda hissetme, çabuk yorulma , üşenme vs var artık hayatımda :) bugün de elim uyuşmaya başladı. Doğurunca bu belirtiler geçecek mi yav :(
Aysunvr smnbr Evet geçicek 🌸 Kolaymı içinizde bir minik insan var, bunları yaşamamız çok normal sağlıkla kavuşun bebişinize inşallah 🌸
Hazalaskin smnbr dogurunca bel ağrım bı süre devam etti göbek birden gidiyor ya yada ikinmadan falan heralde yorgunluk da lohusalıktan kaynaklı devam ediyor sanırım 40 im çıkınca düzene alışınca artık iyiydim öyle hatırlıyorum
smnbr Haticengin17 Ufff o ağrı şimdiden var aslında. Krem sürmesem ölürüm :) tabii haklısınız , emzirmeye bağlı daha da yara olacak , acıyacak. Ne zor işmiş annelik😅
zengooo Kizlar ben dogurmadan yoruldum.Sola yatmaktan solum çurudu.Sekerim var acliktan öluyorum,çisim.geliuyo diye evden cikmiyom lohusalik insallah guzeldir😀😀