Kaderyksl valla aynen öyle bende öyle oldum zorla ısrarla dışarı çıktım doğumhaneden yürüyüş yaptım koridorda fln ama olmuyor böyle cidden. Hep derler zaten ilk çocukta eziyet çok olur 2. Tecrübe kazanılmış 3. De çok bilmiş olur diye 😁 Rabb’im hepimizin yardımcısı olsun sağlıkla kucağımıza alırız inşallah ❤️🪽