Benimde Nisanın ikinci haftasına denk geliyor ama malesef daha cinsiyetini öğrenemediğimiz için hazırlık yapamıyorum🥴iki oğlum var araba beşik falan onlar var sadece kıyafet almam gerekiyor bakalım haftaya tekrar kontrolüm var eğer kesin öğrenirsem hazırlık yaparım inşallah