Pcos sendromu var bende, ilk bebegım doğal yolla 2. Ayda oldu kıloluydum duzensızlık vardı sonra kılo verınce vs hamılr kaldım. Bebegımi doğumdan sonra kaybettim, 8 aydır çocuk düşünüyoruz olmuyor çatlatma iğnesi falanda kullandım oysakı olmadı doktor kılo ver kendlıgınden regl ol tedaviye gerek yok dedi. 2 ay olmadan 10 kılo verdim geçen ay 9 gün gecıkmelı de olsa kendiliğinden regl oldum. sorum şu ki her ay negatif görmekten sıkıldım ama spora da gıttıgım ıcın rısk almamak adına test yapmak ıstıyorum çünkü ağır spor yapıyorum. Herhangi bı belırtım yok ilk gebelıgımde göğüs ağrısı kasıkta kramp vs oluyordu regl günüm gebelıgımı öğrendim düşük bir değerle Şuan böyle bısey yok bı belırtım yok test yapsam mı bu ay sogan suyu içtim inofolic combi kullanıyorum, 2. Gebelıgınde belırtı olmadan gebelık öğrenen varmı ilk gebelıgınde belırtı yaşayıp ıkıncı de yaşamayan. Açıkçası umudum hıc yok belırtı olmadığından dolayı ve fe çatlatma ıgnesı ıle olmayınca hıc olur gözüyle bakmıyorum.