Kizlar bugun gebelik testi yaptim iki uc dakika sonra baktim ama tek cizgiydi aradan 2 3 saat gectikten sonra tekrar baktim bi tanesi net bi tanesi silik çizgiydi ama testin ustunde 5 ila 20 dk bekleyiniz diyor aklim karisti hamile degilimdir zaten dusuncesindeyim diye tek cizgiyi gorunce daha fazla beklememistim ama kafam da karismadi degil yasayan var mi bunu aranizda daha önce