Selam güzel anneler 21 haftalık olmak üzereyim Konya’ 15 Temmuz’da bu gün 3 boyutluya girdim celal öndere gidiyorum iki böbrekte de genişleme var ciddi bi durum değil bir ay sonra tekrar bakalım dedi. Yanlış anlaşılmayım sizlerle paylaşmak istedim başına gelen oldumu♥