Mervekaram22 hem belde hem karında var ya rahim büyümesi ağrısı ayrı onu hissediyordum beni. Rahmin biraz sağa doğru oldugu için büyüdükçe sol taraf ağrır dedi ebe ve bunu ben söylemeden demişti sol tarafımin ağrısını o ayrı biseh bu bildin ilk dogumumda yaşadım gibibbi sancı pek önemli deil gibi ama erken geldi bana çünkü ilkinde 36 da başlamıştı