Arkadaşlar merhabalar. Ben 35 haftalık hamileyim ve bugun açlık tokluk şekerimde açlık 96 tokluk 165 çıktı. Doktor fazla olduğunu söyledi dahiliye yönlendirdi. Fakat ben şeker yüklemesi yaptırmıştım ve şekerim normal çıkmıştı. Baştan beri suyum fazla ve bebek önde gidiyor. Haftasına göre kilosu fazla. Kendi doktorumun cenazzesi olduğu için farklı doktora göründüm. Yarın sabah dahiliye gideceğim ama tedirginim. Aranızda bunu yaşayan oldumu.