Ocak 24 ünde kontrole gittiğimde bebeğim 27 haftalıktı bugün kontrolüm vardı yine bebeğim 29+1 gözüküyor 5 gün içinde bu kadar fazla olması sorun yaratır mı sizce 😰 şeker testi yaptırmadım ilk gebeliğimde yoktu evde şeker ölçüm aletiyle ölçtüm normal.
Kültür alındı umarım temiz gelir 😑