Kızlarrrr yıllardır uzun jel tırnak kullanıyorum. Doğuma inşallah 2 ay kaldı. E mecbur çıkaracağım zarar gelmesin diye çünkü bazen kendimi bile yaralayabiliyorum. Sizde de böyle kendi bakımınızla alakalı vazgeçtiğiniz şeyler oldu mu? Ya da bebekli uzun tırnak kullananınız var mı? Kendinize vakit ayırabiliyor musunuz hiç…