hanifeq Kızlar bugün Dr ye gittim idrar yanması için tahliller çıkmış yüksek hepsi aynı durumu yaşayan varmı korkuyorum bebeğe Bir zararı olur mu Çarşamba günü gidicem tekrar yarın mı gitsem acaba beklemeyip
Liyamm1 hanifeq ben her ay idrar efeksyon yapiyorum malesef bebege zarari yok sadece antibiyotik veriyor doktor onu iç + bol su ve arada kizilcik ye veya suyunu iç geçmis olsun 💕