Merhaba 😃
Şuan tam olarak 16. Haftadayım karnımın içinde bağırsak hareketleri gibi dalgalanma oluşuyor ancak bu bağırsaklardan kaynaklı olmadığını anlayabiliyorum böyle kasıklarımın iki parmak kadar üstünde kıpır kıpır bişeyler oluyor ki özellikle bacak bacak üstüne atıp çocuğu sıkıştırdığımda ve gerçekten acıkıp yemek yediğimde bu daha çok oluyor birde böyle deriye bişey baskı yaparak sürttü bir iki defa ben ilk gebeliğe göre bebeği hissetmek için erken olduğunu düşünüyorum ancak çevremde doğum yapmış herkes bu tamamen bebek hareketleri hissetmeye başlamışsın diyor ama ben emin değilim sizce bu hissettiklerim bebeğin hareketleri mi