İki genimizde pıhtılaşmaya yatkınlık çıkmış,benim de bu şekildeydi kadın doğum doktorlarına gösterdim gerek yok denildi kan sulandırıcı kullanmaya birine gittim çok riskli değil ama önlem amaçlı gebe kalır kalmaz gel kan sulandırıcıya başlayalım dedi ,yani kadın doğum doktoruna gösterin tek doktor ile kalmayın içinize sinen doktor ile devam edin